miercuri, 8 iulie 2009

Poze de vara











2 comentarii:

Acceptare spunea...

de un an urmaresc pensiunea...este de vis si zona magnifica! nu am indraznit sa va scriu fiindca eu am un catel,din cauza caruia nu sunt bine venita peste tot. Este un sorecar batran, are 14 ani, doarme doar in cosulet, nu latra, nu musca, strang dupa el..si totusi nu suntem primiti cu el(: nu am cu cine sa-l las..
Va rog sa-mi dati un semn, daca totusi ne primiti, si sigur va vom face o vizita de cateva zile(m-as muta la dvs) in urmatoare perioada dupa care vom deveni clienti fideli:)
Multumesc anticipat,
Sanda Stanescu din Cluj

Acceptare spunea...

am fost, ne-a placut, ne-am simtit foarte bine, gazdele sunt deosebite...cu siguranta vom mai testa aceste placeri :)
Va dorim numai bine si sanatate!

Sanda, Aaron si Dan si Cluj